לקבלת הצעת מחיר:

שילוח אווירי לחול

שילוח אווירי לחול

תוכן עניינים

מה היא המשמעות של העברת סחורות נכונה בין מדינות? מי אמון על השילוח הבין לאומי הבטוח ביותר? איך בוחרים את חברת השילוח שלכם? מדוע דווקא חברת ש.י.ר תובלה?

שילוח אווירי לחול מתחיל למעשה כבר בשלב הכנת הסחורה או כל תוכן כזה או אחר. על מנת לוודא כי אכן המשלוח יגיע למחוז חפצו תקין וללא תקלות כאלו ואחרות יש כאמור להפנות את כל המשאבים הנדרשים בכדי תכנן היטב את המסלול הנכון והבטוח ביותר. המסלול אותו יעבור תוכן זה הוא כאמור הובלה יבשתית עד לשדה התעופה, שילוח אווירי ולאחר מכן העברה יבשתית ליעד.

כמו כן שילוח אווירי לחול הווה אומר אריזה נכונה ומוקפדת ביותר של כל פריט ופריט. אין צורך להבין כיצד לארוז נכון את המשלוח, הצוות המקצועי של חברת השילוח הבין לאומי ש.י.ר תובלה ידאגו לכל אמצעי האריזה וכמו כן יטפלו בכל אמצעי ניוד הסחורה לשדות התעופה ומהן בצורה המקצועית והיעילה ביותר.

שילוח אווירי לחול הוא כאמור מהרבה יותר מהיר מאשר שילוח ימי ועל כן במקרים רבים יתרון זה הוא משמעותי ביותר. חשוב מאוד להבין כי לכל נושא הניירת והטיפול במסמכים השונים וכמו כן לטיפול בנושא שחרור הסחורות במדינות השונות מצריך הרבה מאוד ניסיון וידע. לחברת ש.י.ר תובלה יש את הצוות המקצועי ביותר אשר ידע לאפשר את שחרור הסחורה ללא עיכובים מיותרים.

שילוח אווירי לאנגליה? איך לשלוח את הסחורות בדרך הבטוחה ביותר?

אין ספק כי על מנת לקבל את השירות הנכון והבטוח ביותר יש להתקשר עם חברת ש.י.ר תובלה. החברה הוקמה על ידי יעקב שרון אשר פועל ימים כלילות בתחום זה כבר משנת 1968. החברה בעלת רקורד עשייה וטיפול בהרבה מאוד לקוחות מרוצים. תודעת שירותי גבוהה תוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים.

שילוח אווירי לצרפת? למה דווקא ש.י.ר תובלה?

משום שעל מוניטין לא ניתן להתפשר בהעברת סחורות לכל יעד בעולם. שירותי ביטוח ימי, עמילות מכס, שילוח אווירי לאמריקה, שירותי אחסון, שירותי טיפול בחומרים מיוחדים וכולי. שילוח בין לאומי באחריות במקצועיות ובאמינות.

נושאים נוספים:

                Call Now Button